במה אנחנו עוזרים בפועל

פתרונות יעילים לצמיחה עסקית

החלק המרכזי בחברה שלנו והמטרה העיקרית שלנו היא למצוא ללקוחות שלנו את הפתרונות הכי יעילים לצמיחת העסק שלהם.

בין אם מדובר במערכת CRM שתרכז לכם את כל פעילות העסק בתוכנה אחת, או תוכנות אחרות שיקלו עליכם משמעותית את התפעול בעסק וישפרו לכם ביצועים! למשל, ניתור וניתוח לידים, תוכנות ניהול פרויקטים, דוחות BI, שליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית ועוד ועוד פתרונות שירימו את העסק שלכם כמה רמות מעל כולם.

אז אם גם אתם רוצים לקבל ייעוץ ולשמוע מה אנחנו יכולים להציע בשביל הצמיחה של העסק שלכם, תפנו אלינו ונשמח לעזור

1

ייעוץ מקצועי של מומחה CRM

בין אם אתם מתעניינים מה זה מערכת CRM או כבר יש לכם מערכת ואתם לא מרוצים ממנה או שהיא לא מספקת את הצרכים שלכם עד הסוף,  המטרה של מחלקת מומחי הCRM  היא לתת לך הכוונה והתאמה לצרכים שלך ושל העסק שלך באופן מדויק על מנת לשרת ולהגשים את המטרות שלך בעסק.

עם הרבה ניסיון ומערכות CRM רבות שבנינו ושיפרנו נוכל לעזור לך בהצלחת העסק ופיתוח העסק לשלב הבא שלו.

תשאיר פנייה ונשמח לעזור לך עם קידום העסק.

2

איפיון וניהול פרויקטים בחברות

בעיניים שלנו, מערכת CRM טובה היא הבסיס לכל עסק מצליח. ובשביל לבנות את המערכת הכי טובה ומדויקת בהתאם לכל עסק צריך להבין את התהליכים שהעסק בנוי עליו, התנהלות החברה והעובדים, שיטות עבודה ומכירה ולאחר שמבינים את כל תהליכי העסק והמטרות שלו, צריך מנהל פרויקט בעל ניסיון רב שיוביל את פרויקט בניית מערכת הCRM בדרך הטובה ביותר להצלחה ולשביעות רצונו של הלקוח.

על מנת לעשות זאת ולבנות לך מערכת CRM איכותית ומדויקת במיוחד לצרכי העסק שלך , בנינו את מחלקת האפיונים וניהול הפרויקטים. אנו מתחילים את הפרויקט באפיון מעמיק על תהליכי החברה וצרכי העסק ונבנה מסמך מדויק לבניית המערכת שלך באמצעות מומחה לאפיונים ותהליכים עסקיים.

לאחר מכן, נמנה מנהל פרויקט שילווה אתכם לאורך כל הפרויקט עד למסירה והטמעת המערכת החדשה בעסק.

אם מעניין אותך לשמוע עוד על הדרך שבה נוכל להביא את העסק שלך להצלחה ולהקל עלייך בתהליכים העסקיים, נשמח שתשאיר פנייה.

3

שדרוג ודיוק מערכת CRM קיימת

מגיעים אלינו הרבה בעלי עסקים שכבר יש להם מערכת CRM אבל היא רק מכבידה עליהם, מסבכת להם תהליכים וממש לא מבצעת את העבודה שלה, שהיא לעזור, להקל על בעל העסק והעובדים ולקדם את העסק.

לכן בנינו מחלקה במיוחד בשביל הנושא הזה, שנוכל לאתר ביחד איתך מה צרכי העסק ואיך המערכת תוכל לעבוד עבורך ולא אתה עבורה, איך המערכת יכולה להקל עלייך בכל המשימות היומיות, בניהול הזמנים, תקשורת עם הלקוחות ועוד.

אם גם לך יש מערכת CRM שלא ממש מועילה לך בעסק, תפנה אלינו וביחד נבין איך אנחנו בונים ומשדרגים אותה ואת רמת החיים שלך ושל העסק.

4