שאלות ותשובות

Customer Relationship managment
ניהול קשרי לקוחות (CRM) הוא שילוב של אסטרטגיה וטכנולוגיה כדי לבנות ולשפר קשרים עסקיים עם לקוחות.
מטרות מערכת ה-CRM הן משולשות – לרכוש ולטפח לידים (לקוחות פוטנציאלים), להגדיל את המכירות ולשפר את שביעות הרצון והשימור של הלקוחות
ע"י מעקב פשוט וברור של כל שלב מול הלקוח ובמסך אחד בו הכל מרוכז.
במילים יותר פשוטות, זו מערכת שמטרתה להפוך את העבודה בעסק לקלה, מניבה ויעילה יותר!
במערכת הCRM אנחנו מרכזים את כל פעילות העסק מקבלת הלידים מכל דפי הנחיתה והקמפיינים, ניהול תהליך המכירה, סגירת העסקה ושימור הלקוח.
שמירת פרטי הלקוח ואנשי הקשר, תיעוד שיחות מכל הערוצים, שמירת כל הקבצים בתיק הלקוח באופן אוטומטי והפיכת רוב המשימות היומיומיות שלנו לאוטומטיות והאפשרויות הן אינסופיות…
ואם נסכם, כשהדברים פשוט עובדים בשבילך!

מעסקים קטנים בינוניים ועד ארגונים גדולים!

מערכות CRM התפתחו מפתרונות פשוטים לניהול אנשי קשר, לפלא טכני מתפתח כל הזמן, שנותן מענה למגוון רחב של צרכים לעסקים ולאינטראקציות מול הלקוחות שלהם. 

הרוחב, העומק, הגמישות והיכולות שמערכת CRM יכולה להציע הופכים אותה לכלי מושלם לאופטימיזציה של הפעילויות היומיומיות של המשתמשים על פני תפקידי השיווק, המכירות והתמיכה שלך.

 

ולכן בין אם אתה עסק קטן, בינוני או גדול, מערכת CRM תמיד יכולה לעזור לעסק לגדול ולהשתפר בכל התחומים

עסקים קטנים ובינוניים

עסקים קטנים ובינוניים הם לא עסקים קטנים ובינוניים אלא עסקים חכמים ומודרניים. 

אין אמת בתפיסה המוטעית הנפוצה לפיה CRM בענן יקר ומסובך מדי עבור חברות SMB.

בהיותם מפלס טכנולוגי גדול, מערכות CRM לעסקים קטנים מספקות לעסקים קטנים ובינוניים מגרש משחק שווה ויכולת להתחרות מול השחקנים הגדולים בתעשייה שלהם.

B2B

מניהול פרטי הקשר של החשבון ועד להתעדכן בעסקאות עסקיות, תשלומים ודוחות,

עסקים שמתנהלים מול לקוחות עסקיים מצליחים בצורה הטובה ביותר עם מערכת CRM למכירות.

זה עוזר להם ליצור פלטפורמה משותפת כדי לשמור על השותפים, הספקים ובעלי העניין האחרים בעסק שלהם מסונכרנים זה עם זה.

B2C

לעסקים שמתנהלים מול לקוחות פרטיים יש מחזורי חיים קצרים יותר של לקוחות, והם בדרך כלל דורשים פתרון ישיר יותר ופחות זמן רב. 

כלי CRM רב-ערוצי עם תכונות כמו ניהול לידים, שליחת סקרים מיידיים, אוטומציה שיווקית וכו' עוזר ל-B2C להגיע ללקוחות שלהם ביתר קלות.

מפעלים

עם תכונות CRM מתקדמות כמו ניהול זרימת עבודה, ניתוח מתקדם, ניהול שטחים, אוטומציה של מכירות ושיווק, מערכת CRM ארגונית יכולה לעזור לצמצם את הזמן שאנשי מכירות מבלים במשימות שגרתיות, יש להם יותר זמן להתרכז בלקוחות שלהם ולאחד את הפעולות שלהם על פני מיקומים גיאוגרפיים מרובים.

יש לך שאלה נוספת? נשמח לענות

טופס יצירת קשר
  • טופס יצירת קשר